مرکزآموزش عالی ثامن الحجج (ع) مشهد

نشست با نمایندگان دانشجویان

در تاریخ 9/10/95 با اعلام قبلی نشست دانشجوئی با حضور ریاست محترم مرکز حجت الاسلام والمسلمین کریمی و کارشناسان آموزش و فرهنگی و حضور نمایندگان دانشجویان کارشناسی ناپیوسته مرکز آموزش عالی ثامن الحجج (ع) مشهد در ساعت 12 در محل سالن کنفرانس برگزار گردید.

پس از تلاوت کلام اله مجید ، ابتدا ریاست محترم مرکز با توجه به سالروز درگذشت آیت اله میرزا جواد آقا تهرانی پیرامون شخصیت علمی و تواضع و زهد آن عالم فرزانه مطالبی ایراد کردند و بعد از آن به مناسبت 9 دی «گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت » سخنان مبسوطی ایراد کردند ، در بخشی از سخنان خود اظهار کردند روز 9 دی در واقع رفراندوم دیگری بود بر تثبیت نظام جمهوری اسلامی و پشتیبانی از اصل مترقی ولایت فقیه و هم چنین روز یاس و ناامیدی دشمن از نگاه و طمع زهرآلود به سوی انقلاب اسلامی ، پس از آن دانشجویان خواسته ها و مشکلات خود را مطرح کردند که عمده مشکلات آنها در 2 محور بود :

  1. حضور در کلاس ها با توجه به اینکه مأمور به تحصیل نشدند ، مشکلاتی در ایاب و ذهاب و دیگر مسائلی برایشان پیش می آورد.
  2. در برنامه امتحانی در فاصله زمانی تعیین شده ، مشکلاتی را مطرح کردند و مسئولین مرکز تا جائی که امکان داشت در تسهیل امور قول مساعد دادند.

در پایان نمایندگان دانشجویان از عوامل اجرائی مرکز از جهت همراهی و همدلی با دانشجویان و درک موقعیت کاری و شغلی آنها و هم چنین از حسن برخورد آنها در مراجعات خود ، تشکّر و قدردانی کردند.


نظرات کاربران