مرکزآموزش عالی ثامن الحجج (ع) مشهد

مراسم نکوداشت مقام شامخ معلم و استاد در سالن اجتماعات مرکز دانشگاهی ثامن الحجج ع برگزار گردید.

مراسم نکوداشت مقام شامخ معلم و استاد در سالن اجتماعات مرکز دانشگاهی ثامن الحجج ع برگزار گردید.

امروز پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد برگزار شد.

 

مراسم نکوداشت مقام شامخ معلم و استاد در سالن اجتماعات مرکز دانشگاهی ثامن الحجج ع با حضور استاد نیری ریاست محترم امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی و دکتر وزیری معاون محترم توسعه منابع و امور دانشجوبی و ریاست و معاون محترم مرکز دانشگاهی ثامن الحجج ع ، سرکار خانم دکتر حسینی مسئول حراست مرکز و  دانشجو معلمان، کارکنان، مهارت آموزان و میهمانان ویژه در محل سالن اجتماعات مرکز برگزار کردید. 

در ابتدای این مراسم استاد نیری مهمترین رسالت معلمان را اندیشه ورزی و تربیت دانش آموزان اندیشه ورز دانست. وی معلمی را یک رابطه دوسویه بین معلم و متعلم دانست وی افزود صرف انتقال اطلاعات دون ترین نقش معلمی است. آقای نیری افزود ما باید معلمانی فکور بار بیاوریم و لازمه آن این است که خود فکور باشیم.

دکتر میرشجاعیان رییس مرکزدانشگاهی ثامن الحجج (ع) نیز ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم و استاد به حاضرین، بیان داشت که نقش عمده ما تربیت نسلی اخلاق مدار و دین دار و پایبند به کمالات ارزشمند انسانی است.

در ادامه این مراسم از دانشجویان دارای رتبه برتر علمی، تربیتی و ورزشی تقدیر و تشکر شد و هدایایی تقدیمشان گردید. هم چنین در بخش دیگری از این مراسم تعدادی از دانشجویان کارشناسی ناپیوسته و تعدادی از اساتید مرکز به بیان خاطراتی از دوران معلمی خود پرداختند که برای دانشجومعلمان بسیار جالب بود. اجرای موسیقی مناسبتی و ملی بخش دیگری از این مراسم بود.

در حاشیه این مراسم به بهانه هفته سلامت جشنواره غذای سالم برگزار گردید که مورد بازدید دانشجویان، اساتید و میهمانان قرار گرفت. لازم به ذکر است تعداد  پنجاه نفر از دانشجویان در جشنواره غذای سالم شرکت کرده بودند که پس از داوری آثار، 5 اثر برگزیده شد و جوایزی تقدیم برگزیدگان گردید. (تنظیم: دکتر مهدی خوشباف)

 


نظرات کاربران